Monday, May 25, 2009

mmg killed time gile weekend ni!

huhuhu..sgt membuang mase pade mggu ini!!!padehal entry sblm ni ckp pasl mase!haha..
ni la akibatnye asek g libarary je tetiap ari..da busan buang mase kat library buang mase kat tmpat len lak....hihi
pagi kelmarin xla buang mase sgt kan sbb blaja gune mesin ngan senpai..
pastu ptg tu plan2 nagn sha utk membuang mase ke hachioji..
mlm tersebut bertolak ke hachioji...
smpi hachioji membuang mase borak2 n gosip2 ngan mijah comot n salmi smpi subuh...
esoknye membuang mase lagi sebab bgn lmbt akibat tdo lmbt...
ptg nye membuang mase lg n lg window shoping ngan sha kat hachioji n machida..satu hape pun x beli..cesss..sgt buang mase!
kemudian buang mase lg mkn kat otoya..
setelah smpi tokai membuang mase bermain boling pule..
setelah abes maen boling mereka ajak membuang mase g karaoke pule.....
huuuuuuuuuuuu...MEMBUANG MASE aje sy mggu ni!
shibouryuu x siap lg..tp buang mase sesuke ati jer~ngeh3...

4 comments:

  1. hahaha...spe ajak buang mse ke sne ke mari tu sbnrnya.kami hnye menurut perintah cik puan sheera je.kahkahkah...ak smpi terpksa cancel ak nye syuukatsu td

    ReplyDelete
  2. banyak nyer masa korang..
    :p

    ReplyDelete
  3. Hhihi..saido sbnrnye x byk mase tp wat2 byk mase..hihi

    matle sy tidak memerintah tp bertanye pndapat org rmi..hahaha..eh nape ko cancl syukatsu?

    ReplyDelete
  4. kerana ak menyedari pg tu ak demam.hahaha

    ReplyDelete