Saturday, May 30, 2009

congrats bod!!!!hepi besday ida!!!

uwawawa..ari ni kawan saye bod telah pun menjadi puan..
puan hazwani binti abdul halim@noordin..
huhuhu..
bdak batch saye yg first skali kawen...
tahniah~~~omedetou gozaimasu!!!
dulu same2 blaja..bod duduk kat blkg saye..alih2 da jadi isteri org dah ari ni..
sori jarak tidak mengizinkan saye utk megikuti rombongan ke sana(T_T)
tp xpe krn doaku mengiringi majlis kamu pade hari ini agar semuanye berjln dgn lancar hendakNya...ameeen~
semoga bahagia dan kekal selamenye...insyaAllah~

oh ya..ida!!!hepi besday to u juge~
semoga pnjg umur n murah rezeki~


*blk nnt kte jmpe tau kawan2!!!
saya n ida on the way pi beraye zaman kecik2 dulu:P

bod n nadia @ SACC mall(sempat lg rembat satu kasut)hihi

lepaking @ sepang mase blk ari tu
(from left:fuzah nadia wani che mi bod)

6 comments:

  1. a'a kan.ko ble lak????hahaha...bdk batch ak dh 2 org dh rsenya thun ni menyusul lg 4-5 org.rmi sbb cintan cintun satu batch.ngahaha

    ReplyDelete
  2. aiseh, bru nk tnye...da ramai lak tnye, xpelaa...aku tnye beko laaa...beko, ko lak biler?hehe...

    ReplyDelete
  3. shera tunggu line clear.. :p

    ReplyDelete
  4. ala..nape hari ni sume org asek ckp pasal kawen ni..ni yg rase lg nak kawen ni..ade sape2 bule bg pinjam duet??ohhhh mama,saya mahu kawen..kawen dgn sape..dgn sape saje~hihihi

    ReplyDelete
  5. yak!!dgn spe sje meaning dat it doesn't suppose to be beko???hahaha

    ReplyDelete