Saturday, April 11, 2009

setelah bersabar selame semggu..

alhamdulillah saya n beko slamat smpi ke nihon pade 5 april yg lalu..disebab kan prsn berada di msia tu masih blum hilang n utk menghilangkan prsn tu sy n beko berjln ke ueno kouen dulu(xmo blk uma sbb nk blk msia balek)hihi..kat ueno ingt nk tgk org berhanami..skali ramai gile la org d ctu smpi susah utk kami bergerak..maka kitaorg mengambil keputusan utk kuar dr ueno kouen tu n pergi ke ameyoko(tmpt shoping kt ueno)..jln2..sy x beli pape pun tp beko dpt la hasil tangkapan yg sgt berbaloi kat ctu iaitu boot bola..harga kat kdai tu ade 60% discount so utk kasut yg berharga berapa tah..(dekat2 2 man kana..)die leh dpt ngan harga 5 sen..berbaloi la kot bagi pemain2 bola..hihi..pastu balek la uma tp sy busan krn komp saye gile..speaker rosak..time da smpi jepun ni la br die nk rosak..seb baek la ade iphone yg menjadi tempat saye bermaen tenet di kala ketiadaan laptop saye yg cube utk dibaiki oleh encek beko..baiki2 tp x leh lalu smlm sy n encek beko ke akihabara mmbeli laptop baru..baru la sy bule duduk di rumah dgn amannye dgn adenye laptop barus setelah smggu ketiadaan laptop..semester baru bermule..kohai pun ramai dtg cni so sy n sha kalu busan2 pg la ambush rumah kohai..hihi...sdg memikirkan ape yg sy nk wat utk kenkyyuu saye ni..pening pale memikirkannye..haih...

7 comments:

  1. pergh.. murah giler rezeki ko time pulang semula ke jpon.. laptop baru, kouhai baru, handset baru.. macam2 baru~

    ReplyDelete
  2. wow...org kaya baru nmpk.lptop bru dh ada.keta ble lak???hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha..tu da ade org tlg jwb..
    saido..alhamdulillah rezeki masih ade..tp...kouhai baru syouganai la..hihi..hp b4 balek da ade..ala..ko pun bule je ade..g softbank tukar..hihi
    matle..ko lg kaye kot..cepat2 beli keta..leh ktaorg tumpang..hihi

    ReplyDelete
  4. Best nye die ade iphone~~jeles2!!

    ReplyDelete
  5. hahaha...smpi skang ak tkleh trime sme kelemahan pada iphone.

    ReplyDelete
  6. ehem..cik fatin pki iphone gak:P

    ReplyDelete