Monday, July 12, 2010

tokai to takao

tidak berweekend di rumah mggu ini..
jumaat ptg encek beko bgtau yg encek sany akan dtg..maka masaklah ape yg patut n ajak encek apis skali mkn bersame-same..
esoknye mereka mengajak sy follow mereka ke round one n tgk muvie mlm tu tp malangnye saya ada agenda lain..sy wakilkan encek beko je lah ekk..hehe
slps mengambil encek azril kat atsugi mereka menghantar saya kat eki machida...n saye nek tren menuju ke takao...bye2 encek beko..ahad sy blk umah ye..hihi
lps naek tren n melepasi beberapa eki...masuklah sekumpulan bdak2 koukousei(high school) dlm coach yg saya naek..
tgh sibuk2 pilih lagu nk dgr..tibe2 terdgr la mereka berborak n topiknye adalah mengenai saya..niat nk dgr lagu pastu tdo x jadi sbb nk dgr derang berborak..hihi..perbualannye spt berikut..

a:eh..ade org pki kain la kat ats kepala die..asal die pki kain ek ats kepala die??
b:aku pun tatau..kau rase die org mane??
a:ntah la..org india kot..ataupun thai..
b:aku rase thai la..x pns ke die pki kain ats kepala tu..dah la tgh summer..
a:tu la..tapi die dah biase mcm tu kot..
b:kau rase umur die berapa??
a:aku rase 20..mcm student je..
b:tah2 jln2 kot kat cni xpun lawat family die..
a:....
b:...

perbualan seterusnye mls nk taip..hihi..eheh..pki headphone konon2 x dgr la kan derang borak padahal x dgr pun lagu n dgr derang berborak..bajet sy x paham japanese la ekk..hehe
bile dgr umur saya 20 tersenyum jap...dah 23 laa..nmpk muda kah??hahaha
smpi kat hachioji sume turun n saya naek tren lain menuju ke takao pulakk...
n beberapa menet pastu smpi la..smpi2 je umah kak oja dari luar dah dgr suara ayyasy n affan..hihi..lame x jumpe meraka...nah tgk la aksi2 mereka kat bwh..

time cik shera da abes solat baru la die sebuk nk solat jugak..

kalu da dukung sorg yg sorg lagi x ley tgl kena dukung gak


take turn ehh affan n ayyasy..jgn rebut2 nk maen..hihi

bedtime toys??hihi

sleep wit affan

bye2..next time cik shera dtg lg ekk..muahhx!!

weekend yg best!!

3 comments:

  1. bagus plak jpon2 tuh x gelakkan ko pakai tudung ek?

    ReplyDelete
  2. hahaha...soro2 la tu dok timang n dukung anak orang je.ble nk dukung ank sndri lak ni.

    ReplyDelete
  3. saido:aah tu la derang x gelakkan..mebe ki ni naru kot..

    matle:soro2 kanaaa..hihi

    ReplyDelete